.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باند خانوادگی مواد مخدر در انزلی دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی انزلی گفت: باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در انزلی دستگیر و 12 کیلوگرم مواد مخدر از آنها کشف و ضبط شده است.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس، رحیم شعبانی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری باند خانوادگی مذکور را تشریح کرد.
وی اظهار داشت: فردی که با همکاری همسر و فرزندش اقدام به توزیع مواد مخدر در بندرانزلی می‌کردند توسط پلیس این شهرستان با 12 کیلوگرم مواد مخدر دستگیر شد.
فرمانده انتظامی انزلی، دستگیری این باند خانوادگی را به دنبال گزارش‌های مردمی ذکر کرد و بیان داشت: در پی گزارش‌های مردمی به پلیس مبارزه با مواد مخدر بندرانزلی مبنی بر اینکه فردی به نام حمیدرضا در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به طور گسترده فعالیت می‌کند ماموران در تعقیب و مراقبت دو هفته‌ای سوژه از صحت گزارش اطمینان حاصل کردند.
وی افزود: واحدهای عملیاتی پلیس در این راستا از مقام قضایی دستور دستگیری و بازرسی از منزلش را اخذ کرده و این متهم را در حال فروش مواد مخدر با یک کیلو و 500 گرم تریاک به همراه شخص خریدار دستگیر کردند.
به گفته شعبانی، گروه عملیاتی پلیس بلافاصله با رعایت تمام موازین شرعی و قانونی وارد منزل این شخص شده و در بدو ورود دو نفر را در حال استعمال مواد مخدر مشاهده و دستگیری کردند.
وی اضافه کرد: در بازرسی از منزل و جاسازی‌های تعبیه شده مقدار 10 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دو قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز و 7 قطعه از تجهیزات گیرنده ماهواره و شش تیغه قمه چاقو کشف و ضبط شد.
این مسئول با بیان اینکه فروش مواد مخدر از طرف فرزند و همسر این قاچاقچی برای ماموران نیز محرز بوده است، خاطرنشان کرد: این خانواده دستگیر شدند.
به گفته وی، متهمان با مواد مکشوفه و تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
شعبانی با اشاره به کشفیات طرح ایثار یادآور شد: در راستای اجرای طرح ایثار در انزلی مقدار 22 لیتر مشروب الکلی دست‌ساز، 2 ‌هزار و 900 حلقه سی‌دی غیرمجاز و مبتذل کشف شده است.
وی کشف 23 دست آلات قمار، 2 هزار و 630 تصاویر مبتذل،47 عدد مانکن نامتعارف و 184 ثوب البسه منقوش به تصاویر مبتذل را از دیگر اقدام‌های پلیس انزلی در راستای اجرای طرح ایثار عنوان کرد.
فرمانده نیروی انتظامی انزلی افزود: در ادامه اجرای طرح ایثار مقدار 153 عدد علایم و نشانه‌های مربوط به گروه‌های شیطان‌پرستی و منحرف غربی نیز کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به اینکه برای دستیابی به امنیت مطلوب باید مردم با پلیس همکاری فعال داشته باشند، ابراز داشت: پلیس با رویکرد جامعه محور و مشارکت دادن مردم در اجرای ماموریت‌ها در ایجاد امنیت مطلوب برای مردم تلاش می‌کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.